09/03/2018

Scrap z sentencją


Witajcie cieplutko :)

Dziś nietypowa jak na moje twórcze upodobania praca...
Wszystko zaczęło się od sentencji, która od dawna przyświeca naszemu domowi. Do tej pory wisiała w przedpokoju na ścianie, zwyczajnie wydrukowana i oprawiona... ech... -nuda ;) W końcu wzięłam sprawy w swoje ręce i jest! 
Mój osobisty, bardzo domowy scrap. A sentencja tym bardziej cieszy teraz oko, przykuwa uwagę, i jest nadal bardzo nasza :) 




Całość jest wykonana na papierze z kolekcji Dom Róż (Lemoncraft) - pod spodem podkleiłam tekturą by usztywnić pracę, 
i dodatkowo zamontowałam zawieszkę, by móc powiesić scrap na ścianie. Pod sentencją mieściłam wiele warstw arkuszy 
z postrzępionymi i wymalowanymi tuszami brzegami. Pracę wzbogaciłam symbolicznymi tekturkami, 
metalowymi elementami (zegar, klucz), mikrokulkami, są też stemple (wzorki, dni tygodnia) 
oraz media (mgiełki, woski, pasta strukturalna).
Sentencja została pomalowana czarnym gesso oraz bezbarwnym lakierem.

 .......

Latarenka symbolizuje ciepło domowego ogniska, a także światełko w oknie domu, gdzie czeka bliska osoba



Drzewo życia potraktowałam jako schronienie, jako życie, jako symbol więzi rodzinnych.


Kula ziemska oraz walizka symbolizuje podróże, wyjazdy, powroty do domu.




Praca jest moją inspiracją dla Filigranki.
Użyte przeze mnie tekturki oraz SENTENCJA, która powstała specjalnie na moje zamówienie jest także do kupienia. 

2 komentarze:

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)