27/09/2017

Forever Beautiful - tag


Witajcie serdecznie :)

Dziś dla odmiany prezentuję tag, który zrobiłam jakiś czas temu. 
Posłużył jako ozdoba do prezentu (przyczepiony był do torebki).
Lubię tagi :) Są alternatywą do kartek, bo i na odwrocie można wpisać życzenia, 
ponadto można go o coś oprzeć lub zawiesić, i będzie przyjemną ozdobą w domu :)

Mój tag jak zwykle romantyczny, pełen kwiatów, ażurowych wzorów i z tekturkową ramką od Filigranek.
Zapraszam do galerii :)






Ciepło pozdrawiam
Kasia

11 komentarzy:

  1. Delikatny, romantyczny i nawet chyba trochę prowansalski ;)
    Bardzo podobają mi się listeczki odbite na kalce (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Przede wszystkim zależało mi by pasował do salonu obdarowanej. Tagi są na tyle uniwersalne, że dodatkowo służą jako ozdoba :) A listeczki, tak samo jak pasek z ażurowym białym wzorem na kalce (na drugim zdjęciu) to kalki, które przyjechały do mnie z Holandii ;)

      Usuń
  2. przepiękny, fantastyczna kompozycja kwatowa i super romantyczny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magda:) Tak jakoś lubię romantyczne prace, może następnym razem zrobię w innym klimacie :)

      Usuń
  3. Kasiu, tag jest fantastyczny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)