06/08/2017

Morskie opowieści - tag



Witam Was iście wakacyjnie! :)

Dziś zapraszam Wam w morską podróż...
w której głównym sprawcą całego mixed mediowego zamieszania jest sztorm!
 Wzburzone morze, przerażające fale, przeszywający zimny wiatr oraz z widok plaży po sztormie 
-ot, tak na przekór zimna wizja morza i plaży.
Mokry piasek, oraz to, co pozostawiło po sobie wzburzone morze - glony, połamane patyki, sznurki, osnute tajemnicą bezcenne drobiazgi, porozrzucane fragmenty zaginionych dawniej statków, przeróżne świecidełka...


Zapraszam Was w morską opowieść






W ruch poszła pasta strukturalna oraz farby w proszku - zastosowałam je w tle, na tekturkowym kole ratunkowym 
i sterze okrętowym, oraz pofarbowałam nimi gazę. 



Nawet mój stary nieużywany już kolczyk znalazł tu swoje miejsce,
oraz kolorowe małe kuleczki do zdobienia paznokci ;)



Statek z tekturki pomalowałam na brązowo i zielono z domieszką fioletu, a następnie okryłam żagle białym gesso - myślę, że powstał bardzo ciekawy efekt kolorystyczny, na koniec nałożyłam bezbarwny lakier, który sprawia wrażenie mokrego statku - jak to po sztormie :)



Na brzegach taga można zauważyć naturalną mikę w płatkach, 
która lekko połyskuje i daje wrażenie porozrzucanych szkiełek.



Posztormowy tag z przyjemnością wysyłam na wyzwanie do





Skarbnica Pomysłów wyzwanie #8 "A może morze?"






Pozdrawiam serdecznie
KASIA :)

17 komentarzy:

  1. fajny - taki malarski ;) dziękuję za wspólną zabawę z JTI

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :)! Dzięki za udział w wyzwaniu JTI!

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudne morskie opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Choć na moment można przenieść się w morski klimat :)

      Usuń
  4. Bardzo zgrabnie zrobiłaś ten tag. Niezwykle burzliwy :) I podoba mi się aranżacja do zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przyznam, że nieco mnie poniosło, ale to było to! A muszelki wygrzebałam z zapomnianego kartonu. Nie ma ich na tagu, to chociaż stanowią tło :)

      Usuń
  5. Piękna morska opowieść zawarta na tak małej powierzchni. Dziękuję za udział w zabawie na Three Wishes - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się jak wkomponowałaś ten stateczek ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu JTI. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statek zniósł moje kolorystyczne eksperymenty, był dzielny :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Świetny tag. Życzę powodzenia w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki świetny tag. Ile się na nim dzieje. Super projekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny tag. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)