30/07/2017

Radośnie mi, tagowo mi :)


Ostatnio w moich pracach często pojawia się nawiązanie do natury w postaci ptaków.
Tak lekko i urokliwie prezentują się wśród kwiatów, i całego mnóstwa przydasi, prawda? :)
Tym razem także rozśpiewana - ogrodowa praca - tag imieninowy z ptaszkiem.

Uwielbiam używać tekturki - dlatego nie mogło ich zabraknąć i tym razem - ramka z listkami oraz gałązka "z kuleczkami", którą nieco ozdobiłam perełkami w płynie i lakierem przezroczystym. Girlanda serduszek, którą dostałam kiedyś od zaprzyjaźnionej scraperki dodaje miłego romantyzmu :) Sizal, papierowe serwetki, skrawki papierów także się przydały i cała masa różności, 
bez których nie można się obejść :)

Zapraszam do galerii








Biorę udział w wyzwaniu



Pozdrowionka 
Kasia

6 komentarzy:

  1. Kasiu, bardzo lubię Twoje "ogrodowe" dzieła. Mam wrażenie, że to taki najbardziej Twój styl :) A girlandy serduszek wkomponowałaś świetnie, cieszę się, że do Ciebie trafiły. U mnie leżały, bo... nie miałam na nie pomysłu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kasiu :) Tak, kwiatowe prace, z nutką romantyzmu i świeżości lubię bardzo. Myślę też, że dodatkowo letni czas nastraja do tego typu prac. A serduszka dobrze się u mnie mają ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, obrazek jakby prosto z ogrodu... Pięknie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać ;) Tak miało być, i udało się. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pięknie, tyle warstw, detali i jak ogród letni w pełni rozkwitu:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się wyczarowa ogród, który się podoba :) Ślę pozdrowienia :)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)