25/06/2017

Świeżo malowane! Blejtram



Witam Was serdecznie :)

Dziś troszkę się rozpiszę, ponieważ...
chciałabym zaprosić Was do obejrzenia mojej najnowszej pracy.
Dla mnie jest to praca niezwykła, gdyż powstała z nieopanowanej potrzeby tworzenia i twórczego wyżycia się :)
Ponadto jest to mój pierwszy w życiu wykonany blejtram! 
I jestem z niego bardzo dumna, mimo że z pewnością muszę się jeszcze wiele na ten temat nauczyć.
 Coś czuję, że jest on początkiem ciekawej dla mnie przygody z mediami! I wcale nie mam zamiaru przed tym się wzbraniać :)



Czego tu nie ma, a raczej co tu jest... i koronka, i gaza, tekturkowa ramka i latarenka, 
mikrokulki, perełki, i kwiaty, motyl z masy, a nawet papilotka od muffinek ;) 
Całość okryta lakierem do spękań, maską, białą farbą akrylową (póki co tak zastępuję białe gesso) oraz farbkami w proszku i mgiełkami. 

No i oczywiście moje wielkie zaangażowanie i radość z tworzenia :)

Zapraszam do prezentacji...








Pracę z wielką przyjemnością wysyłam do 










Ciepło pozdrawiam, 
Kasia 


edit: Blejtram został nagrodzony I miejscem na blogu Craft Passion

8 komentarzy:

  1. Wow, świetny blejtram :) Nie wiedziałabym, że to pierwszy Twój blejtram jakbym nie przeczytała, gratuluję talentu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to miłe, co piszesz :) Szłam na żywioł, nie wiedziałam do końca co z tego wyjdzie ;)

      Usuń
  2. Przepiękny blejtram! Masz powody do dumy - naprawdę robi wrażenie - taki zwiewny i delikatny... Dziekujemy za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, jest delikatny, wręcz eteryczny, no ... i nie wierzę, że to Twój pierwszy, jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co pierwszy-słowo daję ;) zobaczymy jak pójdzie z kolejnymi... Pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. fantastyczny blejtram, widać, że włożyłaś w niego wiele pracy i serca! dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, tworzyłam z pełną swobodą i silnym zaangażowaniem, chyba nic bym w nim już nie zmieniła :)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)