14/05/2017

Kartka komunijna z chłopcem (Z-fold)


Witajcie serdecznie

Sezon komunijny trwa, a mnie fantastycznie tworzy się kartki okolicznościowe z tej okazji :)
Chciałam jednak nieco odbiec od tradycyjnego układu i składu kartki 
i pierwszy raz wykonałam kartkę w formacie Z-fold



Ponieważ kartka na rewersie na okrąg, a w środku koniecznie musiały znaleźć się życzenia...
dlatego karteczkę z życzeniami wycięłam w taki sposób, by po złożeniu nie było widać tekstu.



Do kartki wykonałam też skromne pudełko,
koperta niestety nie sprawdza się przy typu typu wysokich kartkach :)


Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu, a może i kogoś zainspirowała?

Z przyjemnością wysyłam kartkę do

Fabryki Weny na #10 wyzwanie "Bingo z okazją"
Moje BINGO to tekturka-kwiaty-komunia




Serdecznie Was pozdrawiam :)
Kasia

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Komplet super Kasiu! Oj zainspirowała mnie forma karteczki do kolejnej, ale już nie komunijnej :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to coś innego. Wiem, że się pochwalisz na blogu nową kartką...będę śledzić, jestem ciekawa co powstanie u Ciebie :) Pozdrawiam ciepło Bogusiu :)

      Usuń
  3. Lubie takie nieszablonowe składaki. Dziękuję w imieniu Fabryki Weny  

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca :) Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania Fabryki Weny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)