27/05/2017

Chatka ze zdjęciem



Dzień dobry wszystkim :)

Udało się! 
Pudełeczko po mydełkach... przeleżane, przekładane z miejsca na miejsce...
 doczekało się metamorfozy, dostało drugie życie i stało się chatką ze zdjęciem - upominkiem dla mojej mamy :)

W środku umieściłam jedno z ulubionych zdjęć mamy obrazujące wiejsko-leśne klimaty w czeskich górach. 
Obkleiłam całość liściastym papierem, użyłam nieco zielonych mgiełek, 
dach okryłam pastą strukturalną i brązową farbą akrylową.

Moim zamiarem było, by pudełko przypominało chatkę i naturalnie komponowało się ze zdjęciem.

Zapraszam Was do galerii, tam też więcej o użytych materiałach ;)




W środku zauważyć można kotka i wiejski płotek. Na dachu zawisły gałązki choinek, z malowanym ptaszkiem,
 a pieńki i deseczki (od Manuna) sprawdziły się idealnie :)  Miały za zadanie nadać poniekąd wiejskiego, naturalnego klimatu.
Wśród ogrodowych kwiatów i drewienek nałożyłam Flocking Powder. 
Zastosowałam go pierwszy raz, sama nie wiem czy właściwie, gdyż nakleiły się miejscami kuleczki
- wydaje mi się, że efekt powinien być inny -  gładki (?) 
Może ktoś z Was kiedyś używał i chciałby podpowiedzieć?  Chętnie dowiem się co i jak?  ;)


Na odwrocie ramko-domku umieściłam digi stempel od BloomCraft
Stempel w wersji do pobrania ma kwiatuszek, jednak moje tusze w drukarce odmówiły posłuszeństwa 
i wydruk powstał bez niego - w tym miejscu nakleiłam ozdobny diamencik.
Pod tylną klapką ukryłam życzenia z okazji Dnia Mamy.


Przerobione pudełko po mydełkach wyglądało tak:




Upominek dla mamy z przyjemnością wysyłam na wyzwanie do:


Craft Style wyzwanie #35 - dla mamy, dla taty





Blog sklepu ORTIKK   wyzwanie 1 "praca na Dzień Matki"



Ślę ciepłe pozdrowienia,
Kasia

edit: Praca została wyróżniona II miejscem w wyzwaniu na blogu Ortikk



8 komentarzy:

  1. Piękna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  2. CUUUDOWNE:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyjątkowa, piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo niezwykła praca...super pomysł! dziękuję za zgłoszenie do wyzwania blogu sklepu "Ortikk", pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pomysł przyszedł sam, a mamie chatka bardzo się spodobała :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)