26/02/2017

Ulotne chwile... - jak motyle


Witajcie :)

Zachwycona i zainspirowana pełnym lekkości moodboardem wyzwaniowym obrazującym
 turkus, dmuchawce, balony, czyli "ulotne chwile" - blog ScrapAndMe (banerki na końcu wpisu)
przepadłam w myślach na kilka dni.
Też tak macie czasami? ;)
Oczami wyobraźni widziałam "ulotność" jako lecące, płynące razem z wiatrem, 
na tle nieba/rzeki pyłki kwiatów, motyle...

To była wręcz idealna okazja do stworzenia własnej tekstury.
 I tak oto powstała moja pierwsza (eksperymentalna) tak bardzo mediowa praca ;) 
Przy użyciu pasty strukturalnej, wykałaczki, gąbki, mgiełek w kolorze mięty i turkusu powstało tlo. 
Białe mikrokulki stanowią podmuch lekkiego wiatru, 
perełki- kwiatowe pyłki, można zauważyć także lekkie stempelkowe lecące pąki kwiatów.
Cztery złociste motyle symbolizują rodzinę - mamę, tatę i dzieci - "dziś, jutro, zawsze..."









Praca bierze udział w wyzwaniu 





Ślę ciepłe pozdrowienia :)
Kasia

5 komentarzy:

  1. Kasiu, urzeka mnie w Twoich pracach koncepcja każdej z nich. Zawsze niosą jakiś przekaz. Zawsze wkładasz w nie cząstkę swojego serca i duszy. Duszy, mam wrażenie, niezwykle wrażliwej :) Przesyłam słoneczne serdeczności :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję Kasiu za tak miłe słowa :) Bywają momenty, że lubię się twórczo uzewnętrznić, miło, że zauważasz :) Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  2. Wow, niesamowity efekt!!! Zwłaszcza, ze to pierwsza taka praca!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)